Opublikowano:
Sposoby, terminy oraz koszty dostaw dostępne w naszym sklepie:
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy.
Adres dostępny w zakładce Kontakt
Przesyłka Paczkomaty Inpost.
Koszt przesyłki uwarunkowany jest od wagi paczki:
do 25 kg: 11,50 zł
Rozmiar paczki nie może przekroczyć wymiarów 41cm x 38cm x 64cm.
do 25 kg: 11,50 zł
Rozmiar paczki nie może przekroczyć wymiarów 41cm x 38cm x 64cm.
Przesyłka kurierska.
Koszt przesyłki paczki:
do 30 kg: 18,90 zł
Koszt dostawy paczki do 30 kg:
z pobraniem: 23,90 zł
Paczki niestandardowej:
37,90 zł lub 89,90 zł
Standardowy rozmiar paczki:
suma boków 220 cm,
przy czym najdłuższy bok nie przekracza 180 cm.
Niestandardowy rozmiar paczki:
suma boków 360 cm,
przy czym najdłuższy bok nie przekracza 300 cm
do 30 kg: 18,90 zł
Koszt dostawy paczki do 30 kg:
z pobraniem: 23,90 zł
Paczki niestandardowej:
37,90 zł lub 89,90 zł
Standardowy rozmiar paczki:
suma boków 220 cm,
przy czym najdłuższy bok nie przekracza 180 cm.
Niestandardowy rozmiar paczki:
suma boków 360 cm,
przy czym najdłuższy bok nie przekracza 300 cm
Zamawiając produkty za minimum 299 zł dostawa towaru będzie za darmo.(wyłącznie przy płatności przelewem wraz z przesłaniem potwierdzenia dokonania przelewu na adres mailowy sklepu lub płatność online Payu)
Wysyłka za darmo nie dotyczy produktów których długość jest większa niż 180 cm lub waga przekracza 30 kg.
Jeśli towar jest dostępny w magazynie to wysyłka odbywa się w ciągu 24 godzin po otrzymaniu płatności.
Informacja o stanie magazynowym dostępna jest w szczegółach towaru i oznaczona informacją "W magazynie".
W przypadku braku towaru w magazynie czas dostawy uwarunkowany jest od jego dostępności, oznaczonej również w szczegółach towaru jako "Dostępność".
Towar zostanie wysłany zaraz po otrzymaniu od producenta z uwzględnieniem jego dostępności.
Towar zostanie wysłany zaraz po otrzymaniu od producenta z uwzględnieniem jego dostępności.
NIEOKREŚLONY KOSZT DOSTAWY
Towary nie mieszczące się w paczkach o standardowych rozmiarach są oznaczone informacją: "Koszt dostawy zostanie ustalony przez obsługę sklepu".
Taka informacja pojawi się również po dodaniu towaru do koszyka oraz na podsumowaniu zamówienia w miejscu sumarycznego kosztu dostawy.
Koszt dostawy zostanie ustalony przez obsługę sklepu również w przypadku zamówień "mieszanych” zawierających przynajmniej jeden towar z nieokreślonym kosztem dostawy.
Po złożeniu zamówienia przez klienta na ekranie końcowym zamówienie otrzymuje nowy status – "wprowadzone”.
Klient otrzyma maila „Potwierdzenie wprowadzonego zamówienia” informującego o tym, że zamówienie zostało wprowadzone i oczekuje na ustalenie kosztu dostawy.
Po ustaleniu kosztów przez obsługę sklepu do klienta wysyłany jest mail „Powiadomienie o ustaleniu kosztów dostawy” z informacjami odnośnie ustalonych kosztów dostawy i terminie akceptacji powiadomienia.
W celu potwierdzenia / anulowania kosztów dostawy należy zalogować się do Profilu Klienta. Przechodząc do zakładki „Zamówienia” dostępny jest podgląd złożonych zamówień ze statusami realizacji. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia ze statusem „oczekuje na akceptację kosztów dostawy” znajdują się przyciski: "Akceptuje koszty" oraz "Anuluj".
Klient akceptuje ustalone koszty poprzez naciśnięcie przycisku "Akceptuję koszty".
Taka informacja pojawi się również po dodaniu towaru do koszyka oraz na podsumowaniu zamówienia w miejscu sumarycznego kosztu dostawy.
Koszt dostawy zostanie ustalony przez obsługę sklepu również w przypadku zamówień "mieszanych” zawierających przynajmniej jeden towar z nieokreślonym kosztem dostawy.
Po złożeniu zamówienia przez klienta na ekranie końcowym zamówienie otrzymuje nowy status – "wprowadzone”.
Klient otrzyma maila „Potwierdzenie wprowadzonego zamówienia” informującego o tym, że zamówienie zostało wprowadzone i oczekuje na ustalenie kosztu dostawy.
Po ustaleniu kosztów przez obsługę sklepu do klienta wysyłany jest mail „Powiadomienie o ustaleniu kosztów dostawy” z informacjami odnośnie ustalonych kosztów dostawy i terminie akceptacji powiadomienia.
W celu potwierdzenia / anulowania kosztów dostawy należy zalogować się do Profilu Klienta. Przechodząc do zakładki „Zamówienia” dostępny jest podgląd złożonych zamówień ze statusami realizacji. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia ze statusem „oczekuje na akceptację kosztów dostawy” znajdują się przyciski: "Akceptuje koszty" oraz "Anuluj".
Klient akceptuje ustalone koszty poprzez naciśnięcie przycisku "Akceptuję koszty".
Uwaga: Po upływie terminu ważności zamówienie zostaje automatycznie anulowane, a do klienta wysyłany jest mail „Anulowanie zamówienia”.